Teraz jest 2019-08-26, 02:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-12-10, 18:39 
Offline

Dołączył(a): 2014-12-10, 18:31
Posty: 4
Lokalizacja: Polska
Wszystko zależy od finansów i branży - w każdym razie każdy ten sposób jest dobry.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2014-12-11, 09:26 
Offline

Dołączył(a): 2014-12-11, 09:14
Posty: 15
Witam,
Nasza firma pomaga w zakresie doradztwa dla przedsiębiorstw oraz osób prywatnych. Każdego klienta traktujemy indywidualnie i dokładamy wszelkich starań by każdy klient wyszedł na prostą oraz sukcesywnie rozwijał swój biznes. Nasi specjaliści pomagają wielu firmom pozyskując kolejnych zadowolonych klientów. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego pod numerem 883 112 116 .

Pozdrawiamy,
Help-finanse


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2015-01-16, 18:33 
Offline

Dołączył(a): 2015-01-16, 17:54
Posty: 12
Najlepiej zainwestować w pracowników i wysłać ich na dodatkowe kursy:)


______________
http://tlumaczijegoblog.bloog.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2015-01-29, 12:23 
Offline

Dołączył(a): 2015-01-29, 12:19
Posty: 3
Wydaje mi się, że równie ważne co inwestowanie w reklamę jest również inwestowanie w pracowników. To oni tworzą nowe pomysły itd. Więc trzeba się zastanowić co jest dla nas ważniejsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2015-02-21, 11:08 
Offline

Dołączył(a): 2015-02-21, 10:35
Posty: 22
Lokalizacja: Pruszków
Zwiększ liczbę klientów, powiększ obszar, gdzie oferujesz swoje usługi lub wyjdź z nimi za granicę. Większa liczba klientów wymusi rozwój firmy poprzez dodatkowe inwestycje w linię produkcyjną lub pracowników w przypadku firmy usługowej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2015-02-28, 22:49 
Offline

Dołączył(a): 2011-09-23, 10:34
Posty: 149
Rozwijanie, to nic innego jak inwestowanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2015-06-23, 09:10 
Offline

Dołączył(a): 2015-06-22, 12:04
Posty: 7
w wielu przypadkach contact center okaze sie dobry. Warto o nim poczytac chociazby tutaj http://www.veracomp.pl/specjalizacje/infrastruktura-telekomunikacyjna/systemy-contact-center Klienci doceniaja to, ze moga dzwonic do firm, z ktorych uslug korzystaja - jest to tez jeden ze skladnikow CRM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2015-06-29, 08:10 
Offline

Dołączył(a): 2014-01-16, 14:54
Posty: 37
Ja ze swojego doświadczenia wiem, ze dobra firma to zgrana firma. Zgadzam sie z przedmowcami, ze najlepiej inwestowac w pracownikow - pokazaly to liczne badania psychologiczne (a przynajmniej tak mowi nasza specjalistka od HRu). My ostatnio byliśmy na takim pikniku, ktory robila nam firma http://endorfins.pl/oferta połączyliśmy to z takimi cwiczeniami pokazujacymi umiejetnosci pracownikow na dane stanowisko. Po takim pikniku 3 dostalo awans, ale ogolnie wszyscy wydaja sie byc wydajniejsi


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2015-10-14, 09:16 
Offline

Dołączył(a): 2015-10-14, 09:03
Posty: 1
Mam pytanie. Czy można kupić mieszkanie i wrzucić to w koszty? Zastanawiam się nad kupnem mieszkania w dobrej dzielnicy np takie od dewelopera http://www.blockpol.pl/ i urządzić tam biuro. Tylko zastanawiam się czy taką inwestycję warto wrzucić w koszty, czy to już zbyt duże przegięcie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2015-10-30, 10:02 
Offline

Dołączył(a): 2015-03-28, 15:19
Posty: 17
Na pewno inwestować w nowe rozwiązania, szybsze i ułatwiające pracę jak np bazy danych https://www.oktawave.com/pl/bazy-danych.html Można mieć wszystko pogrupowane, podzielone i uporządkowane. Na pewno ułatwi i usprawni to pracę i można się zająć kolejną ścieżką rozwoju.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2016-01-16, 22:06 
Offline

Dołączył(a): 2015-09-11, 22:58
Posty: 18
Można poszerzyć asortyment, poza tym bardzo ważnym elementem jest sprawna komunikacja z klientem, realizacja zamówienia powinna być szybka, obsługa miła i kompetentna. Warto zainteresować się marketingiem mobilny, o komunikacji SMS można poczytać na stronie serwersms.pl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2016-02-08, 15:01 
Offline

Dołączył(a): 2015-01-25, 11:45
Posty: 23
Moim zdaniem jeżeli chcemy rozwinąć firmę, nie możemy się bać nowoczesnych rozwiązań. Bardzo fajną opcją dla wydawców jest możliwość skorzystania z oprogramowania http://publico24.pl/ . Dzięki niemu wszystkie niszowe magazyny, mogą w formie cyfrowej trafić do szerszego grona odbiorców, tak jak swego czasu było o ile się nie mylę z gazetą polską.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2016-03-01, 12:34 
Offline

Dołączył(a): 2016-01-21, 11:48
Posty: 7
Przede wszystkim dobrze jest inwestować w narzędzia, które systematyzują pracę i skracają jej czas. Ja akurat prowadzę firmę transportową i strzałem w dziesiątkę okazała się taki program dla transportu: http://www.etransit.eu Przede wszystkim znacznie prościej ogarniam wszystkie sprawy księgowe. wcześniej wystawiałem faktury ręcznie co zajmowało nawet pol godziny, bo jedna pomyłka i trzeba było robić wszystko od początku;( Tu jest chwila moment i gotowe.Po za tym w łatwiejszy sposób jestem w stanie zarządzać flotą samochodów. Oszczędziłem też koszty związane z zatrudnieniem pracowników biurowych, a za oszczędzona kasę kupiłem kolejny samochód i zatrudniłem nowego kierowcę


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2016-03-18, 17:03 
Offline

Dołączył(a): 2015-07-10, 08:54
Posty: 93
rhubmuljiten1978 napisał(a):
Przede wszystkim dobrze jest inwestować w narzędzia, które systematyzują pracę i skracają jej czas.

Wprawdzie u mnie inna branża zupełnie ale jak widać prawie wszędzie są takie same zasady - to co piszesz to priorytet! Jakies narzędzia, programy, aplikacje które ułatwiają życie i przyśpieszają np proces sprzedaży to strzał w dziesiątkę, kwestia tylko znalezienia tych odpowiednich.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2016-04-06, 14:19 
Offline

Dołączył(a): 2016-04-06, 14:14
Posty: 1
Inwestować w odpowiednie oprogramowania... ja np korzystam z programu dla transportu i spedycji http://www.firetms.com. Dzięki niemu łatwiej mi zarządzać firmą. Posiada bardzo wiele przydatnych funkcji. Monitoring pracowników, kierowców, płatności -wszystko pozwoliło mi ograniczyć koszty do minimum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 2.2.09.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46/1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.