Teraz jest 2019-06-25, 21:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-03-29, 07:52 
Offline

Dołączył(a): 2016-01-05, 03:25
Posty: 90
Cześć, zauważyłem że osoba od promowania mojego sklepu ostatnio się opiernicza i zastanawiam się nad rezygnacją z usług i robieniem tego samemu. Chciałbym jednak najpierw wybadać co i jak - czy warto zmieniać grafiki na sklepie często czy lepiej rzadko żeby zdążyło się opatrzeć i przyzwyczaić klienta do jakiejś promocji? Mam dylemat, to przyciąga czy odpycha? Mam mieszane uczucia


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2018-11-18, 18:16 
Offline

Dołączył(a): 2017-12-27, 21:04
Posty: 12
wg mnie jak najbardziej powienieneś zmienić grafiki na sklepie. Jak sam twierdzisz klienci szybko się nudzą i zawsze coś nowego może nakłonić ich do zakupów


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2019-01-09, 19:28 
Offline

Dołączył(a): 2014-09-09, 10:33
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
Warto miec kogoś kto te grafiki zrobi, jeżeli samemu się za to zabierzesz to wątpię, że zaoszczone pieniądze będą warte tego czasu, który na to poświęcisz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 2.2.09.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46/1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.