Teraz jest 2019-11-22, 12:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-11-29, 15:34 
Offline

Dołączył(a): 2013-05-18, 12:06
Posty: 44
Marketing mobilny to rzeczywiście dobry sposób na reklamę;) Moim zdaniem warto zainwestować też w marketing zapachowy z http://www.aromacorp.pl/ Ludzie kochają piękne zapachy i chętnie wracają do miejsc które ładnie pachną dlatego pomyślałam, że zainwestuję w tę formę reklamy i wykorzystam ją w moim sklepie. Poza tym warto reklamować się w sieci i lokalnej prasie lub radiu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2014-12-02, 10:34 
Offline

Dołączył(a): 2014-12-02, 10:29
Posty: 2
Taka forma marketingu to z tego co wiem najlepszy sposób na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2014-12-10, 08:42 
Offline

Dołączył(a): 2014-11-19, 08:16
Posty: 14
Lokalizacja: Toruń
A ja uważam że najlepiej zainwestować w porządną agencję seo. Już prawie cały świat opiera się na internecie. Im wyższa pozycja w rankingu google tym więcej osób dowie się o Twoim sklepie.. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2015-01-11, 11:36 
Offline

Dołączył(a): 2013-07-29, 11:48
Posty: 86
Wszystko zależy od branży, ale najczęściej sprawdza się pozycjonowanie, reklama AdWords, reklama w serwisach społecznościowych (w szczególności Facebook), a także reklama banerowa lub mailing. Ta ostatnia opcja ma sens tylko wtedy, gdy dysponujemy dobrą bazą mailu (zakupioną lub własną).

http://www.motivationdirect.pl/nasze-ro ... -konkursy/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2015-01-14, 13:50 
Offline

Dołączył(a): 2015-01-12, 17:02
Posty: 5
Niewątpliwie warto dbać o dobrą relacje z "obecnymi" klientami. Nie zapominać o tym, że to oni wystawiają Na opinie (dziś większość z Nas z łatwością wystawia opinię przedsiębiorcom/e - przedsiębiorcą). Znaleźć odpowiedź na pytanie : Kim są moi klienci? Jakie są ich potrzeby? Realizować je (i kierować ofertę do właściwych osób).


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2016-10-31, 10:55 
Offline

Dołączył(a): 2014-01-16, 14:54
Posty: 37
Powszechne formy reklamy na pewno już stosowaliście, więc wydaje mi się że teraz powinniście postawić na to, żeby przyciągać klientów uczciwością, budować zaufanie, wskazywać że jesteście lepsi od innych... ale o tym nie możecie mówić sami. Dlatego dobrze jest postawić na certyfikat np. Uczciwy Przedsiębiorca, który stanowi zewnętrzne powtwierdzenie waszej wiarygodności. A przy tym jest też sporo innych korzyści. Weryfikacja jest szybka, warto się zainteresować moim zdaniem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2017-02-15, 09:42 
Offline

Dołączył(a): 2013-12-05, 11:05
Posty: 128
Jeśli prowadzisz działalność tylko w miasteczku 30-35 tys. to radzę rozszerzyć ją na inne miejscowości, może nawet na województwo albo całą Polskę? Na pewno zyskasz więcej klientów, a projektowanie wnętrz - poza pierwszą wizytą u klienta, można przecież w jakimś stopniu wykonywać zdalnie. Na pewno warto pomyśleć o promocji w Internecie (strona WWW, AdWords, pozycjonowanie, media społecznościowe, blog, etc.), ale musisz też pamiętać o tym, że to jakość Twoich usług będzie decydowała o tym, czy klienci będą Cię polecać. Dobre w tym przypadku są systemy dedykowane, które pozwalają zarządzać czasem, pracą i sprawią, że na pewno o żadnym zleceniu nie zapomnisz. Poczytasz o tym tutaj: http://www.bermar.pl/blog/blog.php/show/jak-poprawic-relacje-z-klientem-i-zwiekszyc-zyski-37. Równie ważne jest wzmacnianie lojalności klienta, czyli customer experience, o którym jest coraz głośniej. Tutaj też odsyłam do artykułu na ten temat: http://www.bermar.pl/blog/blog.php/show/customer-experience-czyli-jak-wzmacniac-lojalnosc-klienta-49 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-06-27, 08:24 
Offline

Dołączył(a): 2015-05-11, 14:43
Posty: 56
Zwiększenie grona klientów nie jest łatwe , lecz warto szukać nowoczesnych technik w rozwoju. Czytałam o takich na; adnext.pl/influencer_marketing . Może takie rozwiązania i techniki będą dla was najlepsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-06-28, 14:17 
Offline

Dołączył(a): 2015-05-07, 10:09
Posty: 50
Może ja wypowiem się na temat reklamy w gastronomii, bo w końcu działam w tej branży.

Oczywiście, strona internetowa, pozycjonowanie i konto na FB to podstawa - bez tego nie ma reklamy w necie, ale oprócz tego wymogiem dla lokalu gastronomicznego jest aplikacja do zamawiania jedzenia. Dzięki niej można pozyskać wielu nowych klientów, którzy preferują zjeść posiłek w domu. Zresztą nie będę się rozpisywać na ten temat, najlepiej samemu o tym poczytać: http://www.mojegastro.pl/aplikacja-z-menu/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-07-21, 18:42 
Offline

Dołączył(a): 2017-07-21, 17:27
Posty: 5
Każda reklama tak naprawdę jest potrzebna i dobra :) Moim zdaniem warto iść i w reklamowanie w sieci i na przykład na targach czy konferencjach. Wiadomo,że na takich konferencjach to w tedy musimy zadbać o odpowiednie gadżety reklamowe przykładowo http://www.freshdrink.pl/pl/produkty/energy-drinki,10025 które ludzie,a głównie płęć męska uwielbia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-08-08, 11:42 
Offline

Dołączył(a): 2017-08-08, 11:39
Posty: 3
Polecam Agencję Interaktywną SOLV, która zajmuję się reklamą firm w internecie. Myślę, że na pewno będzie Pani zadowlona z ich usług.

https://solv.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2017-08-08, 11:46 
Offline

Dołączył(a): 2017-08-08, 11:39
Posty: 3
Proponuję skorzystanie z usług firmy SOLV. To Agencja Interkatywna, która zajmuję się marketingiem internetowym, dzięki czemu strona internetowa pozyska większą liczbę odwiedzających co jest jednoznaczne z większą liczbą potencjalnych klientów.

https://solv.pl/
:-D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2017-12-18, 04:12 
Offline

Dołączył(a): 2014-01-16, 14:54
Posty: 37
Troszkę podobna branża - budownictwo. Poszliśmy w stronę wizytówek - tylko że w formie plastikowych kart. Faktura karty przypomina niejako gładź - wszystkie informacje kontaktowe są tam zawarte. Tak klienci nas polecają innym klientom (karty robiliśmy w Cardon - dzięki temu karta się wyróżnia, więc klienci noszą ją w portfelu jako coś 'ładnego').


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2018-02-06, 14:24 
Offline

Dołączył(a): 2017-11-21, 20:00
Posty: 3
jeśli marketing internetowy moim zdaniem nie należy zapominać o portalach społecznościowych. Mało kto nie korzysta więc dotrze do jeszcze większego grona odbiorców.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2018-03-01, 16:27 
Offline

Dołączył(a): 2016-01-05, 03:25
Posty: 90
cześć. zastanawia mnie to jak mam rozwiązać problem paczkomatów. wiem że dla klientów wprowadzenie tej opcji byłoby korzystne, sam jednak z uwagi na dość małą mieścinę nie korzystam więc nie chcę podjąć decyzji pochopnej. decydować się na tą formę?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 2.2.09.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46/1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.