Teraz jest 2020-07-03, 12:08

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-02-21, 20:26 

Zakładam właśnie firmę. Nie znam się na tym, ale sama procedura nie jest skomplikowana. Bardziej interesują mnie więc rzeczy, których na pierwszy rzut oka nie widać: coś, co tylko praktyk doświadczył. Czy możemy stworzyć tu temat, w którym osoby prowadzące już działalność podzielą się z innymi forumowiczami swoimi doświadczeniami? Chciałbym poczytać czego unikać i na co zwrócić uwagę aby zakładanie firmy było jak najłatwiejsze i żebym mógł jak najlepiej ruszyć.
Zacząłem się nad tym zastanawiać od przeczytania tego artykułu: http://kreatorem.pl/zakladanie-firmy-jakich-bledow-unikac. Co byście dodali do tego? Zapraszam do udzielania się. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  

google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2014-02-21, 21:07 

Dzięki za polecenie mojego tekstu i za info o tym ;) Mogę do artykułu dodać, że może warto w miarę możliwości obserwować firmy, które po założeniu Twojej działalności będą Twoją konkurencją. Zobacz, czy maja dużo klientów, jaki mają tryb dnia, jak pracują, itp. Ja się ostatnio zastanawiam nad jednym biznesem lokalnym i już sobie kilka rzeczy poobserwowałem, mianowicie rentowność - oszacowałem ile zarabiają na jednej transakcji i sprawdziłem jak duży mają ruch. Wiadomo, że wszystkiego się nie dowiem, ale jakieś ogólne pojęcie mam. :) Jeśli w twojej branży da się coś takiego zrobić - polecam. A może stwierdzisz, że Twój pomysł na biznes jest właśnie słaby i tzreba poszukać czegoś innego? Lepiej dowiedzieć się tego zanim się założy firmę :) Życzę powodzenia.

PostNapisane: 2014-02-21, 21:59