Teraz jest 2020-08-11, 19:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-09-01, 09:19 
Offline

Dołączył(a): 2014-05-18, 10:19
Posty: 64
Marketing szeptany czy content marketing?
Co się bardziej opłaca jak spojrzeć z pkt widzenia nowego algorytmu google?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2014-09-02, 10:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-01-19, 12:26
Posty: 66
Wszystko zależy na czym Ci zależy czy na zwiększeniu pozycji w wyszukiwarkach czy tylko na intensywniej promocji danego produktu? Ogólnie dość fajnie zostało to opisane we wpisie na blogu FreshMail http://freshmail.pl/blog/ciekawostki/buzz-marketing-case-studies-pewnej-kampani-mailingowej/ ogólnie zanim zdecydujesz się na zlecenie tego jakiejś firmie możesz zrobić próbe na mniejszą skalę we własnym zakresie i wtedy ocenić efekty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2014-09-02, 20:41 
Offline

Dołączył(a): 2014-09-02, 20:34
Posty: 1
Lokalizacja: Kraków
jaką branże reprezentujesz - każda branża ma innych odbiorców i jest też kwestia co chcesz osiągnąć.

Promocje marki
Wejścia ludzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2014-09-03, 08:37 
Offline

Dołączył(a): 2014-04-13, 08:58
Posty: 91
Czysto algorytmowo to chyba opłaca się marketing typu content: wg nowych zmian google bardziej promuje dobre treści, dobre artykuły i linki w nim sie znajdujące niż marketing szeptany, ale w sumie nie wiem procentowo jak to sie przekłada na całą strategię reklamowo-pozycjonującą danej strony.
Chyba też zależy to od branży. Dużo w tym temacie piszą na stronie http://www.whitepress.pl/ i ich blogu ( content marketing, marketing treści itd) - warto sięgnąć do ich źródeł, bo wiedza porządnie opracowana.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2014-09-08, 18:40 
Offline

Dołączył(a): 2014-09-08, 18:32
Posty: 4
Myślę, że warto sobie zadać pytanie: Jaka jest moja strategia marketingowa w sieci? Czy liczę na szybki rozgłos, który nie przyniesie mi żadnych korzyści czy jednak budowanie firmy step by step.
W content marketing będziesz musiał włożyć dużo wysiłku. Internauci nie wybaczają słabego contentu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2014-09-10, 12:49 
Offline

Dołączył(a): 2014-07-22, 07:58
Posty: 85
Content musi być naprawdę niezły, ale na dłuższą metę to się właśnie najbardziej opłaca:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2014-09-17, 22:37 
Offline

Dołączył(a): 2014-05-19, 15:48
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Nie ma czegoś takiego co się bardziej opłaca.

Słówkiem roku 2014 jest dywersyfikacja !


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2014-09-20, 12:07 
Offline

Dołączył(a): 2014-09-20, 11:45
Posty: 14
Content marketing według mnie to strategia na dłuższą metę. Dodatkowo Content marketing wydaje się być działaniem z większym potencjałem wizerunkowym niż marketing szeptany. Jednak nie rezygnowałbym z z pierwszego źródła, czyli marketingu szeptanego, który i tak zawsze będzie miał miejsce przy działaniach każdej firmy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2014-09-21, 17:26 
Offline

Dołączył(a): 2014-03-17, 20:41
Posty: 26
Przekonałam się do marketingu szeptanego po lekturze wpisu http://blog.dih.pl/szepty-w-internecie/ - moim zdaniem idealnie oddającego istotę tej metody promocji. Przyznam, że nie spodziewałam się aa takiego efektu kampanii.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2014-09-24, 01:21 
Offline

Dołączył(a): 2014-05-19, 15:48
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Magdo a podzielisz się statystykami, czy tylko promujesz bloga ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2014-09-24, 10:55 
Offline

Dołączył(a): 2014-09-24, 10:51
Posty: 2
Z własnego doświadczenie wiem że dobra szeptanka ma najlepsze efekty :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 
google adsense
Szczegóły postu
PostNapisane: 2014-09-24, 11:54 
Offline

Dołączył(a): 2014-06-17, 14:21
Posty: 33
dobra szeptanka? gdzie tak szeptają?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2014-09-29, 13:13 
Offline

Dołączył(a): 2013-04-24, 10:39
Posty: 27
Chyba nigdzie ;) A tak serio trzeba dobrze wybrać agencje, padam jak widzę posty znajdujące się w wątkach, które nie nawiązują do dyskusji. Szeptanka jest ok, bo docierasz do klientów, ale także działasz w SEO, jeśli wpisy zawierają linki.

Co do content marketingu to też ok. Znacznie teraz ułatwili zadanie, bo są serwisy za pomocą, których można przyjemnie prowadzić takie kampanie np. Nextcontent (płatne). Warto też dodawać artykuły do serwisów z przedrukami np. Publikuj.org (bezpłatne). Wszędzie można dodać link, więc mamy SEO + do tego ciekawa treść i artykuł dotrze do szerokiego grona odbiorców.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2014-10-03, 16:24 
Offline

Dołączył(a): 2014-09-20, 18:32
Posty: 121
Jak połączysz te dwa działania to będziesz miał dobre efekty. Jest wiele firm, które to oferują.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2014-10-04, 12:09 
Offline

Dołączył(a): 2014-10-04, 12:00
Posty: 10
Każdy z osobna jest świetna lecz dopiero jak połączymy oba te sposoby wtedy można zareklamować naprawdę wszystko bez zależność jaka to branża.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 2.2.09.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46/1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.